Nuffnang Ads

Monday 9 December 2013

ALLAH - The Great Planner

Saat ini aku masih di kampung halaman, melalui hari2 yg diatur oleh Allah swt yg pastinya.  Kerdil sgt rasanya bila meningati betapa besarnya ksh syg Allah, diaturnya perjalanan hari2 ku cukup kemas sekali. Tatkala ini tanah kediamanku dilanda ujian banjir besar tanpa aku di situ. Allah tahu aku mungkin tidak mampu menjadi yg terbaik andai aku ada di situ saat itu. 

Hati tba2 sayu bila teringat ingkarnya aku sebagai hambaMu selama ini sedang Engkau amat menyayangi. Di sini Allah memberi aku peluang utk muhasabah diri melalui pelbagai cara.  Allah beri aku ruang waktu utk menemui motivasi jiwa. Kebetulan aku menemui hasil2 nukilan berharga penulis Inspirasi Ketuhanan cikpuan Insyirah Azhar (www.insyirahazhar.com) Alhamdulillah tksh Allah.

Yg dinamakan Rezeki jugalah bila Allah izinkan saya memiliki ebook IA (Inspirasi 9 Formula Pantas Seru Rezeki). Seperti dpt dos tambahan utk lebih menghayati The Power of Sedekah, The Power of Syukur dan rahsia2 keajaiban kurniaan Allah utk kita menyeru rezeki yg halal dan barakah.

Tanda2 ajaib sudah muncul setelah saya mula mempraktik langkah pertama yg disaran oleh cikpuan IA.  In sya Allah esok saya akan kongsikan ye....Panjangkan umurku Ya Rabb agar aku bertemu hari esok.

No comments:

Post a Comment