Nuffnang Ads

Sunday, 22 January 2012

Working@Home Mom

Hari ni baru dapat peluang update blog, alhamdulillah rezeki 2012 barangkali...sebuah banglo terjual dengan proses agak mudah (dipermudahkan ALLAH). Bila sebut pasal kerja dari rumah ni bunyinya macam senang je kan? tapi hakikatnya ia memerlukan ketabahan dan disiplin yang mencabar. Adakalanya rasa macam berperang dengan diri sendiri.

Bermula Rabu 18/01/12 talian henfon macam hotline dari prospects yang sedang mencari rumah kediaman, kering air liur tapi hati puas dapat berkongsi serba sedikit ilmu. Ternyata ramai yang masih belum tau prosedur jualbeli hartanah.
Kalau ada yang berhajat nak terjun ke dunia hartanah atau ada yang nak kongsi ilmu hubungi saya or tinggalkan komen kat bawah, insyaAllah kita kongsi ilmu kurniaanNYA.

Bisnes online Jamu Perawan pun sama naik sibuknya, alhamdulillah syukur sgt terima feedback positive semoga apa yang kulakukan ini mendapat keberkatanMU... hahaa kalau nak cuba or nak bisnes, jemputlah....

http://www.myheartmysoul.com.my/

YA ALLAH ENGKAU MAHA PENYAYANG, permudahkan urusan hambamu ini.

No comments:

Post a Comment