Nuffnang Ads

Friday 13 January 2012

Sayangku...Hazeeq


12 Jan 2012 09:29pm

Sms dari adikku Roza:...hazeeq sawan lagi! (Hazeeq,simontel anak saudara kesayangan semua), terbantut segala idea, baru je aku jengok semula blog yang dah lebih setahun aku create tanpa apa-apa post. Entah kenapa sejak akhir2 ni rajin betul nak menulis, tp berita Hazeeq buat aku bimbang, terbayang pengalaman ku 15 tahun lalu mcmana aku panik bila adiel pernah mengalaminya secara tiba2 hanya setelah berusia 8 bulan. Sian adik mesti dia panik tambah pulak ayah Hazeed tak de. Aduh...sedihnya aku bila Roza kata adik disuruh keluar untuk membolehkan doktor dan kakitangan hospital ambik darah Hazeeq. Warded! kata Roza,tak pe lah lega sekurang-kurangnya dah terlepas ketakutan Hazeeq masa ditinggalkan dengan orang-orang yang begitu asing baginya.


13 Jan 2012 04:30pm

Dapat dengar suara Hazeeq mengomel dari corong telefon, adik kata dia tak nak tidur.
Ayah Hazeeq dah sampai LCCT..dia demam rindu rasanya..

Kat sini hujan lebat tak berhenti dari subuh tadi, Adiel pun demam juga...si bujangku ni satu problem gak...asal exam year je dia start demam on-off sepanjang tahun, UPSR camtu this year PMR, dia dah start dah!!!!!

No comments:

Post a Comment